Forum rules: 
  • Do not post servers with hacked versions of Pixelmon, Technic modpacks, or cracked Minecraft. Your post will be removed and you will be banned.
  • Bumping a topic without meaningful discussion should be limited to once every 7 days.
  • Don't make a general post where you ask to be an operator/leader. If you want to be one, make an application on the server where you want to be one.
  • If you make a post about your server, don't give it a generic name like 'new server' or 'Pixelmon server'. We'll ask you to change it or remove it entirely.
  • Don't attempt to hire any server staff here. Use the Looking for Staff forum instead.
  • Don't use caps lock. The only attention it'll get you is that of the forum moderators.
  • Don't make more than one post about the same server. Players will join, so don't advertise it on a lot of posts.
  • If you want your topic removed, put 'remove this topic' in your title so we can see.
  • No advertising on other servers.
  • No advertising 3rd party services.
  • Stick to the rules, and have fun playing!
By ninjastorm
#141495 Présentation du projet
Bonjour, je viens de réouvrir mon serveur Pixelmon et je cherche quelque joueurs pour faire un petit serveur sympa, ce n'est pas le serveur le plus avancé mais je souhaite ni trop assisté le jeu, ni le rendre innaccessible en proposant une boutique avec plein de choses chère même si ça aiderai d'avoir des participations.
Je souhaite également resté proche des joueurs en jeu.
Un mumble de 50 slots est présent et qui c'est, peut-être que le serveur s'aggrandira.
Fonctionnement du serveur
Pour expliquer un peu le fonctionnement du serveur, il y a une map ressource, une map qui contient la ville et une map vanilla.
Une monnaie à dépenser dans divers magasins, ou pour acheter une maison.
Si ça vous interresse, vous pouvez me contacté ici "[email protected]".
Le site pas encore fini au moment ou j'écris ce post :
http://craft-city.weebly.com/minecraft.html
Le serveur sera accessible par launcher.

JOIN THE TEAM