By karrybird
#5246 Image
By karrybird
#5250
Jack_Attack12 wrote:Wow. Thats amazing!

thank you! :)
By karrybird
#5253
SweetChyena wrote:Omg I love this!!!
I fell off the chair. :)

haha thanks :D

i thought it was pretty good, but apparently that's not what the others think.. D:
By Skibb
#5254 Why do you reckon that we don't like it ?
By karrybird
#5255
Skibb wrote:Why do you reckon that we don't like it ?

i'm only guessing since you all had nothing but negative comments, but i could be wrong.

spg also flat out said he didn't like it.
By Skibb
#5259 Yea I do lol :D But I didn't know that she was online . What I said there is really the only thing ( plus what SPG said about the neck ) . Otherwise I think that it's a really great model .
By karrybird
#5264
Skibb wrote:Yea I do lol :D But I didn't know that she was online . What I said there is really the only thing ( plus what SPG said about the neck ) . Otherwise I think that it's a really great model .

yeah i am fixing it up a bit, made the neck thicker, but all you said was the chest looked weird, not sure how to fix that since i honestly think it looks fine. XD
i also thought the eyes were alright too, but i dunno.

anyways, thank you, the critique is definitely helping me. :)

p.s. i'm always online, i just never respond XD
JOIN THE TEAM